Liz Earle Cleanse & Polish - Review

Hap'ciu !!! Daaaaaa!! Am racit groaznic !De abia mai pot vorbi.Aveti grija de voi ca-i trista rau vremea aceasta.
   
Astazi vreau sa vorbesc despre demachiantul Cleanse & Polish Hot Cloth Cleanse de la Liz Earle.
Multe dintre voi ati avut ocazia sa testati acest produs si stiti deja cat de minunat este.







"We only make one cleanser because this formulation is the ultimate in concentrated yet gentle cleansing power and works on every age and skin type.
Our plant based cleanser has a two-phase action, phase one is the cleansing. Free from mineral oil, it has a rich and creamy texture and swiftly removes all traces of face and eye make up, even stubborn mascara.
Phase two is the polishing. Polish off the cream using the pure muslin cloth to gently dislodge dead skin cells and help reveal clean, soft and radiant skin.
Naturally active ingredients include eucalyptus and cocoa butter for smoother, clearer skin."


Am primit produsul acum cateva saptamani si l-am folosit numai pe acesta,asa ca mi-am format o parere despre acest demachiant.
Am fost putin sceptica cand am vazut ca este potrivit pentru toate tipurile de ten,insa am zis sa il incerc.Ma gandeam cum un demachiant poate sa se comporte bine atat cu ten uscat ,cat si cu unul acneeic ?!Eh, poate! 
In primul rand vreau sa incep prin a spune ca am fost foarte placut surprinsa inca de cand am primit pachetul. In 4zile era in mainile mele.De obicei,coletele de afara imi ajungeau in aproximativ 2 saptamani,niciodata intr-un timp atat de scurt. Am un deosebit respect pentru firma Liz Earle care isi trateaza exemplar clientii ! Din nou,Tot respectul.!!!
Pachetul pe care l-am primit continea : 
*un saculet [portfard ii spun eu]
* 2 prosopele [ Adio dischete !! ]
*demachiantul (100 Ml )

Recipientul este dotat cu o pompitza ceea ce mie imi place foarte tare caci nu risipim produsul ci dozam cantitatea de care avem nevoie,iar formula acestui demachiant este una cremoasa.





 Nici nu pot explica in cuvinte cat de fin si curat imi simt tenul dupa demachiere. O senzatie ce nu poate fi descrisa in cuvinte, va jur ! Pot spune cu mana pe inima ca'i cel mai bun demachiant pe care l-am folosit !


How to use :
Cleanse daily morning and night using this two-step process:
Step 1: Massage one or two pumps onto dry skin over face and neck twice a day.
Step 2: Rinse the pure muslin cloth in hand-hot water and wring out before gently wiping off the cream. Rinse and repeat.Splash face with cool clean water 

Dozati cantitatea de care aveti nevoie(1-2 pompite) ,masati  pielea ,dupa care stergeti cu unul din prosopele inmuiat in apa calduta ,apoi clatiti fata cu apa rece ! 
Modul de folosire il gasim si pe ambalaj:

La fel si ingredientele.

Naturally active ingredients:

-Cocoa Butter,Hops Extract (Humulus lupulus),Rosemary Essential Oil/Extract (Rosmarinus officinalis),Chamomile Essential Oil/Extract,D-panthenol,Glycerin,Beeswax (Cera alba),Eucalyptus Essential Oil


Ma repet, veti fi uimite de senzatia de piele fina.A devenit preferatul meu si cu siguranta al tuturor celor care l-au achizitionat deja !

Daca doriti sa vedeti si alte produse intrati aici :http://uk.lizearle.com




1 comment

  1. Buna,
    Multa sanatate...ai si tu grija de tine!

    Vino sa vezi magia Craciunului intr-o lume magica...ia gratuit cate animatii doresti ca sa-ti decorezi blogul si intampina vizitatorii cu magia sarbatorilor: Corner of Heaven

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!