Review: KKCenterhk false eyelashes A720

Acum ceva timp am primit din nou din partea celor de la KKCENTerhk (pe aceasta cale tin sa le multumesc pentru amabilitate)un set de gene false.Am mai facut un review unui alt model de gene AICI .

Astazi vreau sa va vorbesc despre modelul ES A720.







Dupa cum am scris si in celalat review , in aceasta cutie neagra,simpla vin 10 perechi de gene identice.Nu au  adeziv.Eu folosesc Ardell.
Acestea sunt destul de voluminoase,nu foarte lungi .Sa va arat mai bine despre ce este vorba..






Pe spatele cutiei avem informatii despre cum sa aplici genele.



In continuare va arat o poza, unde purtam aceste gene pentru o idee mai clara :

Pretul acestor gene este de 15.00 $ si le puteti achizitiona de AICI !!


2 comments

  1. Of.. eu astept de vreo luna genele si inca nu au venit :(

    ReplyDelete
  2. Foarte pretty genele. Sa le folosesti cu placere!

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!