Haul - Kiko,Essence,Catrice,Maybelline

Si pentru ca v-am promis ca va voi arata ce mi-am cumparat din Spania ,ma tin de cuvant.Era imposibil sa ajung acolo si sa nu imi cumpar cate ceva,mai ales ca imi propusesem sa merg intr-un magazin KIKO.Dar ce sa te faci cand dai si de stand precum essence & catrice ?!
Sa nu mai lungesc vorba si sa va arat pe ce am dat banii.

Produse KIKO

Ruj MAT - nuanta 604 

E cel mai frumos ruj portocaliu mat pe care mi-l puteam lua.Il iubesc si am devenit dependenta de el.Trebuie sa mentionez ca mi-am luat 2 identice in 2 saptamani.Unul l-am pierdut la mare.Atat de trista eram incat imediat mi-am dus si mi-am luat inca unul.( pret :7  )

ILUMINATOR KIKO - (pret 5,5    )




Mono 104 - (pret 3,50   )


 BLUSH CATRICE



Paleta Anticearcan 


BLUSH CREMA CATRICE


 GEL EYELINER ESSENCE

Oh ,Doamne de cand imi doream acest eyeliner !!!!

 Maybelline dream Mousse BLUSH -L-am gasit la reducere
(Pret:5    )


Acestea sunt produsele pe care mi le-am cumparat.Va intereseaza vreunul anume?Sa fac un review unui produs din cele de mai sus?!
Sunteti interesate sa va arat si hainutele pe care le-am achizitionat de acolo ?!


No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!