Naked Tuesday -- nude look

Yaaay,in sfarsit m-am intors.Am foarte multe postari de facut, produse de aratat,dar pentru inceput mi-am propus sa iau parte la proiectul Naked Tuesday.Astazi majoritatea fetelor din blogosfera vor posta un machiaj,outfit sau o manichiura nude.
Eu am ales atat un machiaj , cat si un outfit pentru astazi.


















Am fotografiat si produsele folosite pentru machiaj insa am ramas fara baterie si astept sa se incarce camera.Voi face un update in decursul acestei zile.
Ce parere aveti ? Sper ca o cunoasteti pe Roxitza mea.A vrut si ea sa ia parte la acest proiect.:))

De asemenea, va invit sa vedeti postarile celorlalte bloggerite care iau parte la acest proiect:

Roxanna Bella: www.mayasecret.com





2 comments

  1. Am participat chiar si eu cu o floricik pe unghia ta aia minuscula de la degetzelul mic al mainii drepte.Te pup :*

    ReplyDelete
  2. chiar azi am probat palarii si nu am gasit nici una care sa-mi vina, deci ma enervezi ca iti sta asa bine! :P Imi place tinuta, e foarte bine compusa iar pozele sunt foarte frumoase! :)

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!