Autumn leaves project -Shooting with Valentina Bucur


Impreuna cu celelalte bloggerite am hotarat sa ne implicam intr-un nou proiect de data aceasta numindu-se Autumn leaves.




Daca pentru proiectul monday blues am ales sa fac un review ,iar pentru naked tuesday un outfit,de data aceasta am realizat 2 lucruri intr-unul.
Magazinul Comtex ,mi-a propus atat mie cat si Valentinei Bucur sa realizam machiaje una alteia cu produsele de acolo.A fost o experienta foarte frumoasa,mai ales ca Miruna ,ne-a lasat sa testam si sa analizam fiecare produs care ne interesa.



Am zis sa fac un machiaj tomnatic special pentru acest proiect.Sa nu o mai lungesc si sa va arat ce a iesit:








Produsele folosite in realizarea acestui machiaj :

Ce parere aveti ??Va place machiajul?Multumesc Mirunei pentru fotografiile de o calitate superioara pe care le-a realizat.
Va invit sa vedeti ce au scris si celelalte bloggerite :


Theo (Sweetheart Woman ) : http://sweetheart-woman.blogspot.ro/

No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!