My Secret Santa - goodies

Noi, bloggeritele , am hotarat sa ne trimitem cadouri de Craciun intre noi .Frumusetea acestui joc este ca totul este secret; adica eu iti trimit tie, tu ii trimiti ei si tot asa .Aflii care este persoana doar cand postasul iti bate in usa si iti lasa avizul. Si poate nici atunci daca in mediu online aceea persoana este cunoscuta sub un pseudonim.
Acum ca ne-am lamurit cum sta treaba ,aflati ca mosul meu s-a dovedit a fi Dara .
Am primit avizul , asa ca am fugit imediat catre posta. Am avut parte de un cadou minunat pe care vi-l voi arata in detaliu . Dara a fost foarte dragutza si a ales cu foarte multa atentie cadoul .

Si acum sa va arat ce am primit :

Ruj Barry M




Ce pot spune? Produsul meu preferat. M-a cucerit aceasta nuanta de rosu. De asemenea, si design-ul mi se pare foarte elegant. 


Lip Gloss Barry M


Acest luciu are pur si simplu un miros delicios  !!! Presimt ca nu o sa reziste prea mult pe buze ( nu voi rezista tentatiei si il voi manca :))))) Are un miros incredibil ! )  

Kit Contour Mufe



Chiar aveam nevoie de o trusa de genul acesta pe care sa o pot tine in geanta . Am nuanta pentru contour doar in trusele mari . I love it !!!!
Mostre


Nyx Lip pencil (deep purple )




Este absolut genial. Deja am in cap un machiaj cu acesta culoare pe buze. De abia astept sa il realizez sa vi-l arat si voua !!
Cercei 


O Felicitare - insa continutul il pastrez doar pentru mine.



Pe aceasta cale ii multumesc din nou mosului meu pentru cadoul superb. De asemenea, de abia astept sa primeasca si cadorisita mea coletul si sper sa se bucure la fel de mult ca si mine.


No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!