Review:ES Brand: 10 blush Palette

In urma sondajului facut pe pagina de facebook, am decis sa vorbesc astazi despre paleta cu 10 blush-uri pe care am primit-o din partea celor de la kkcenterhk.com .






*Paleta contine 10 nuante atat mate cate si sidefate (vezi swatch-urile mai jos ).
Este foarte folositoare mai ales daca ai bugetul limitat, deoarece din punctul meu de vedere, este mult mai ok sa investesc intr-o trusa de genul acesta care sa contina mai multe nuante, decat in fiecare blush in parte.
*Ambalajul este practic .
*Rezista bine pe parcursul zilei
*Sunt destul de pigmentate. Eu recomand aplicarea blush-ului putin cate putin pana se ajunge la rezultatul dorit.
*contine atat nuante reci cat si calde
*Marimea unei pastile este mai mare ca cea a unei monede de 50 bani (dimensiune potrivita- 36 mm).



Swatches :






Se gaseste:AICI
Pretul: $ 16.31

De asemenea, am vazut ca se gaseste si in Romania la pretul de 50 RON.

Ce parere aveti despre aceasta paleta?
Ati cumpara-o ?


No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!