Tutorial:Brown Smokey eyes

Astazi vin cu o nou machiaj care poate fi purtat atat de Craciun, daca v-ati propus sa mergeti in club, cat si la  petrecerea dintre ani.
Este primul meu tutorial si mi-am facut o multime de nervi ,deoarece pana sa termin de fotografiat ultimii pasi s-a cam intunecat si pozele au iesit mai ciudate. Motivul pentru care urasc perioada aceasta  este pur si simplu faptul ca se intuneca prea devreme , iar pozele nu mai ies la fel.Pe scurt, pozele din tutorial sunt facute fara blitz ,iar look-ul final - cu blitz.
Sa nu mai pierd timpul si sa va prezint machiajul :



Pasul 1.: Am aplicat primer ,am conturat sprancenele & am aplicat scotch-ul pentru a obtine forma dorita



Pasul 2.Am aplicat o baza. Puteti folosi creion negru ,dar sa fie cremos. Eu am ales eyeliner-ul gel 
de la Avon pe care il intind bine.



Pasul 3. Aplic fard negru prin presare.


Pasul 4.Aplic o nuanta de maro cu particule stralucitoare in pliu si amestec foarte bine cu o pensula pentru blending.




Pasul 5: Aplic dermatograf negru pe waterline,eyeliner , rimel si gata !!!Pentru un look mai dramatic, puteti folosi gene false.





Machiajul final ( cu blitz ):





















Produse folosite :


Ce parere aveti despre machiajul de astazi ?!








No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!