Black & blue outfit ( Oasap dress) !

Nu stiu ce parere aveti voi, insa mie mi s-a luat de iarna, frig si toate cele. Iubesc iarna, insa doar in perioada sarbatorilor. Sunt foarte friguroasa si urasc faptul ca trebuie sa ma imbrac foarte gros. Chiar imi doresc sa iasa soarele, sa fie frumos afara.
Din acest motiv m-am gandit sa va arat atat rochita cat si inelul pe care mi le-am ales de pe oasap.com si pe care le-am purtat la inceputul lui noiembrie, cand inca era frumos afara, la un eveniment mai special.

Mi-a placut in mod deosebit aceasta rochita deoarece daca doresc sa o port la un eveniment mai sofisticat, impreuna cu o pereche de pantofi cu toc. nu as da gres; de asemenea - daca as dori sa merg vara la  plimbare, as putea sa o port impreuna cu o pereche de opincute.
Mi-a fost putin teama ca nu va fi ca in fotografiile de pe site , insa spre surprinderea mea arata la fel. Imi place ca partea de sus este formata dintr-un material usor, finut.








Eu  nu am o atractie deosebita pentru bijuterii cu exceptia celor vintage. Vai , deci iubesc la nebunie acest inel !!!




-rochita Oasap o puteti gasi aici
- inel Oasap - aici

In final, vreau sa-mi cer scuze ca nu mai postez atat de des, insa imi e tare greu sa mentin ritmul cu facultatea aceasta, mai ales ca am avut foarte multe de facut in ultima perioada, iar acum urmeaza prima sesiune pentru mine! Da, am mari emotii si sper sa trec cu bine peste.

Astept comentariile voastre cu privire la tinuta mea si as dori sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare:
"Cum a decurs prima voastra sesiune? Ati avut emotii ? Dar restante ? :D Sunt curioasa !!!!




No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!