Review: 4pcs - Ecotools brushes(PART 1 ) from sammydress

De foarte mult timp imi doream sa incerc pensule Ecotools . Initial vazusem aceste pensule pe Iherb, insa mai apoi am dat de ele si pe Sammydress.

Din cate am inteles de la fetele care au pensulele atat de pe Iherb cat si de pe Sammydress, pensulele firmei din urma nu sunt originale.
Eu am 2 seturi de pe Sammydress care dpdv calitativ sunt foarte diferite :


Astazi voi vorbi despre primul set si anume cel special pentru aplicarea produselor minerale:



Setul contine 4 pensule din peri sintetici care vin impreuna cu o posetuta din material natural.
Accesoriile Eco tools sunt realizate din material care nu afecteaza mediul,iar manerele sunt alcatuite din bambus.
Pensulele sunt travel-size, fapt pentru care le ador. Aveam nevoie de pensule de aceasta marime pentru a le tine in geanta. Facand tot timpul drumul Giurgiu-Bucuresti, nu ma puteam cara mereu cu pensule mari.
Desi se spune ca sunt fake, aceste pensule sunt preferatele mele, fiind foarte moi la atingere.M-au impresionat inca de la inceput.Dar sa le luam pe fiecare in parte :

Pensula mini Baby Kabuki



- perii sunt foarte moi si flexibili
-la prima spalare au cazut 2-3 fire, insa apoi nu am avut nicio problema
-este ideala pentru aplicarea fondului de ten mineral sau a pudrei 
-( dupa ce am vazut cum arata pensula kabuki a lui Sihaya, cu siguranta diferenta dintre cea originala si acest fake este extrem de mare )


Mineral powder blush




- perii sunt la fel de moi la atingere ca si cea kabuki
- este buna pentru aplicarea blush-ului in cantitati mici; pentru a ajunge la rezultatul dorit trebuie aplicat de mai multe ori, insa din punctul meu de vedere asa si trebuie; mai bine aplic de 2-3 ori produs, decat o data si sa arat ca un mascarici.
-perii nu sunt taiati uniform ( - )
-desi este travel -size, manerul este suficient de lung pentru a putea manevra pensula asa cum doresc.


Concealer brush ( Expertly cut to apply and blend powder eyes shadows)



-Eu folosesc aceasta pensula pentru blending
- perii sunt la fel de moi ca si la celelalte
-nu a pierdut niciun fir la spalare
- insa daca fac o comparatie intre aceasta si cea de la Elf, cu siguranta o aleg pe cea din urma.Mi se pare ca isi face treaba mult mai bine.

Eye shading  brush 



- folosesc aceasta pensula pentru aplicarea iluminatorului 
- perii sunt la fel de moi si la fel ca si celelalte nu pierde fire la spalare.

Imi plac aceste pensule pentru ca sunt incredibil de fine, iar pretul este incredibil de bun.
Sunt nemaipomenite pentru fetele care vor sa-si mareasca colectia de pensule, insa fara a da o caruta de bani pe ele.

Chiar as vrea sa vad care este diferenta dintre aceste pensule considerate fake si cele originale,asa ca in curand planuiesc sa cumpar aceleasi pensule si de pe Iherb.


- pret : USD 3.62
- se gaseste AICI
In concluzie, imi plac aceste pensule deoarece sunt moi, le pot manevra usor, sunt travel-zise.
Ce nu imi place este faptul ca perii nu sunt taiati uniform.


Maine voi scrie despre celalalt set de pensule despre care nu am o parere chiar extrem de buna.
Voi aveti pensule Eco tools? Cum va intelegeti cu ele?


No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!