REVIEW: Demachiant Herbagen cu ulei de masline

Oficial, tocmai am dat primul meu examen in calitate de studenta si culmea, la acesta imi era cel mai frica si am luat o nota destul de mare.
Acum ca am luat o pauza de la exercitii caci urmeaza examenul la matematica, as dori sa va impartasesc parerea mea despre laptele demachiant Herbagen cu ulei de masline.


Va spuneam AICI despre schimbul de cadouri intre bloogerite, iar acest produs  l-am primit de la bloggerita Ellena .



Contine ulei de masline cu proprietati excelente de curatare a pielii de impuritati sau fard, dar si regenerare celulara si hidratare a epidermei. Dupa utilizare, pielea devine catifelata, capatand un aspect luminos si proaspat.
Contine 95% materii prime obtinute din substante naturale.
Nu contine parabeni si parafine.



La prima vedere, m-a incantat acest produs deoarece continea ulei de masline, iar pe langa acest fapt nu contine parapeni si parafine.Pare produsul ideal, asa-i ?
Eu totusi am o problema cu acesta din cauza mirosului care este prea puternic pentru mine. Acesta este un lucru care tine de fiecare persoana in parte, poate pe voi nu va deranjeaza.
Inca un lucru care nu imi place este recipientul. 


Pare destul de dragut, e igenic deoarece dozezi cantitatea de care ai nevoie, insa pentru mine nu se intampla asa. Din cauza formei pe care o are acesta, scot foarte greu produsul si de foarte multe ori scapa mai mult decat mi-as fi dorit.
Pretul este foarte accesibil pentru cantitatea de produs ( vezi mai jos ).
Pe scurt :

Imi place:

- contine ulei de masline care ajuta la hidratare
-NU contine parabeni si parafine
-pret accesibil - 11 RON
- este igienic
  - indeparteaza bine machiajul
- l-am folosit si pentru demachiarea ochilor si nu am avut probleme


NU imi place:
- recipientul - produsul iese destul de greu, uneori mai mult decat este necesar
- mirosul - prea puternic



- Se gaseste in  Kaufland
- pret : 11 Ron
-produs romanesc
-cantitate: 200 ML

Per total, este un produs excelent pentru pretul pe care il are. De asemenea, pentru ingrediente are un mare plus, insa nu stiu daca l-as recumpara din cauza mirosului.
Trebuie sa va atrag atentia : daca pe mine ma deranjeaza atat de tare mirosul acestui produs, nu inseamna ca asa va fi si pentru voi.Gusturile difera de la persoana la persoana; s-ar putea sa fie produsul ideal pentru voi !

As dori sa stiu daca ati incercat acest produs si care este parerea voastra !





No comments

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!