Review: Mineral shimmer powder - Sparkle Dust ( by Sisel)

In aprilie 2012 va spuneam AICI ca am participat la seminarul companiei Sisel, ca am testat produsele si ca m-am indragostit foarte tare de shimmer-ul mineral. In cele din urma am reusit sa il achizitionez, iar astazi vreau sa va povestesc cate ceva despre acest produs.






Recomandata de dermatologi , make-up artisti, profesionisti si fotografi , pudra noastra nu numai ca nu va bloca porii, dar este de asemenea ideala pentru toate tipurile de ten.In timpul zilei , va oferi o protectie SPF naturala; folositi deci pudra de fata Shimmer Mineral pentru a oferi o stralucire ca de perla zi sau noapte. .




Imi place extrem de mult acest produs deoarece ofera atat culoare cat si stralucire.
 Este disponibil intr-o singura nuanta si anume piersica.
Vine intr-un ambalaj foarte profi, insa ceea ce ma deranjeaza este faptul ca se pierde foarte mult produs.Eu sunt o persoana repezita, din pacate, si mereu am probleme cu produse de acest gen.
Este un blush mineral, iar rezistenta este foarte buna. Aplic dimineata, iar seara inca mai exista produs pe pometi.
De asemenea, este foarte pigmentat. Trebuie sa aplic o cantitate cat mai mica, iar daca mi se pare ca nu-i suficient mai adaug putin. Mi se intampla, cand sunt pe fuga sa iau mai mult produs pe pensula si nu arata prea natural.












Pret: 94 RON
Cantitate: 7g
De unde puteti cumpara: - de pe site CLICK AICI
- sau de la distribuitorii Sisel


Personal, mi se pare o investitie foarte buna. Nu regret nici macar o secunda faptul ca am cumparat acest produs.Cu siguranta isi merita toti banii. Face parte din categoria produselor mele preferate.
Va tenteaza acest produs? Ati avut ocazia sa folositi shimmer-ul mineral ?



2 comments

  1. Culoarea mea prefereata in materie de blushuri. Pentru mine un mare dezavantaj il constituie faptul ca este sub forma de pulbere, oricat as incerca sa aplic acest tip de produse pe ten, niciodata nu imi iese cum trebuie. :(

    ReplyDelete
  2. Cat e de frumoasa culoarea...
    doar ca mi se pare cam mult pentru un blush... dar hey :))
    Tocmai te-am descoperit ....
    Poti trece si tu pe la mine si sa te abonezi daca iti face placere
    http://btl-allysa.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!