Cum sa-ti faci parul roz - Spuma coloranta elysee

   Cand spun vara ma gandesc la libertate, distractie, culoare. Dupa un an greu, am simtit nevoia sa fac o schimbare. Intotdeauna mi-a placut sa fac ce vreau eu, sa ma imbrac asa cum doresc, fara sa tin cont de parerea nimanui.
De data aceasta mi-am dorit sa fac o schimbare in privinta culorii parului meu. 


Nu cred ca voi putea vreodata sa reununt la blondul meu, insa noroc ca avem alternative care nu afecteaza parul si dureaza putin. Astazi va voi arata cum mi-am vopsit eu parul cu spuma coloranta Elysee.


  Am gasit-o la un magazin din coltul strazii, insa am vazut ca in Giurgiu se gaseste si la Comtex. In Bucuresti chiar nu stiu unde o puteti gasi, insa am vazut ca se gaseste si on-line (vezi la sfarsitul postarii).



   Aceasta spuma vine impreuna cu o pereche de manusi si instructiuni de folosire.
Sa va povestesc cum sta treaba: in primul si primul rand, faceti un test de reactie alergica; aplicati o cantitate de spuma pe antibrat, asteptati 40 de minute si vedeti daca apoi, dupa clatire, ramane vreo iritare. Daca nu, sunteti liberi sa folositi produsul.
   In ceea ce ma priveste, nu am facut acest test niciodata. Nu e bine, stiu, insa nu am avut probleme pana acum. Voi sa nu-mi urmati exemplul.
Asa arata spuma, doar ca e roz; probabil din cauza blitzului arata rosu.



1. Pentru inceput, aplicati o crema grasa in jurul urechilor si pe frunte, pentru a fi sigure ca puteti indeparta cu usurinta produsul nedorit. Pentru mine a fost o adevarata provocare, fiindca cu blondul nu am probleme.
2. Produsul se agita bine inainte de utilizare si se aplica pe parul uscat. 
3. Se maseaza delicat spuma coloranta pe par. Eu am ales sa imi fac tot parul roz. Voi puteti opta pentru suvite sau doar pentru varfuri.
4. Lasati sa actioneze 10-15 minute. Depinde de culoare si de tipul de par.
5. Clatiti bine, doar cu apa, pana cand acesta devine limpede.

Aceasta spuma coloranta nu contine oxidanti si amoniac. Se comporta exact ca un nuantator, adica rezista 6-8 spalari.
Se gaseste in 8 nuante, care mai de care mai turbate.


Daca aveti parul inchis la culoare cu siguranta nu va prinde ca pe cutie. Trebuie mai intai sa va decolorati parul. Mentionez ca desi am colorat tot parul, inca mai am jumatate de tub.



Pret: 13 RON
Cantitate: 75ml
Magazin online:Mycosmetics.ro


Parul meu inainte de a il vopsi:



Dupa ce am folosit spuma coloranta:







Deci, ce parere aveti? Mi se pare o alternativa ieftina si rapida.
Si in plus, daca nu iti place cum iti sta, intri si stai o zi sub dus pana scapi de culoare, nefiind nevoie sa-ti tunzi parul.

I LOVE IT !!!


47 comments

  1. nu stiam de spuma aceasta , este interesanta !

    ReplyDelete
  2. Da, chiar este. Te pup Carmen:*

    ReplyDelete
  3. Sa iti fie de bine! Eu ma tot gandesc de vara trecuta daca sa imi fac sau nu ombre cu mov sau albastru, dar nu cred ca imi va prinde un produs de genu' pe parul meu negru :(

    ReplyDelete
  4. wow. ce ieftin e! iti sta super!!
    de obicei sunt scumpe chestiile care fac culori turbate :)) din pacate eu-s roscata si sigur n-ar prinde nimic la mine incat sa iasa tare in evidenta :( eu mi-am trait adolescenta cu par verde,roz,albastru, etc :)) acum nu mai am curaj sa apelez la decolorant pentru ca mi-am distrus parul in trecut

    ReplyDelete
  5. Foarte tare! Nu e pentru mine produsul, dar imi place rezultatul pe parul tau. Daca nu ziceai de sprancene, nu ma uitam :))

    ReplyDelete
  6. Da, pe mine ma complexeaza sprancenele, fiindca le-am stricat acum ceva timp si am fost nevoita sa le las de capul lor o perioada.
    Te pup si ms :D

    ReplyDelete
  7. Multumesc Iguanitza>:D<

    ReplyDelete
  8. Da, e foarte ieftin si la indemana oricui. Sincera sa fiu, eu nu as indrazni sa apelez decolorant in par. te pup draga mea:*

    ReplyDelete
  9. Imi place, mi-ar placea si mie sa incerc diverse culori turbate, dar nu stiu daca prinde pe parul meu saten. Am incercat cu londcolor si nu am avut un rezultat multumitor.

    ReplyDelete
  10. Si eu am avut un an super greu,iar dupa 1 august imi doream sa fac o schimbare,iar postarea ta a picat la fix!Sper sa aduca pe site si alte culori,roz nu au..

    ReplyDelete
  11. :) Iti sta foarte bine! Eu am avut parul visiniu cu nuantator, dar regula cu 8-10 spalari nu a functionat deloc la mine, a rezistat vreo 4 luni, la sfarsit chiar frecam parul in dorinta de a scoate culoarea :))

    ReplyDelete
  12. Uf! Stiu cum e. Treaba cu sprancele e serioasa. Si de multe ori, din exces de zel, mai gresim si noi. Iti tin pumnii sa rezolvi cat mai satisfacator problema :D Te pup si eu!

    ReplyDelete
  13. Ana Maria LesenciucAugust 5, 2013 at 10:04 PM

    buna...vad ca nu mai au pe site culoarea roz si mi-as dori foarte mult sa ma vopsesc asa dar nu stiu cum imi va sta...vreau sa incerc cu spuma. nu ai vrea sa-mi cumperi tu si sa imi trimiti prin posta si sa ti-o platesc?

    ReplyDelete
  14. Buna Ana. Sigur. Hai sa vorbim mai multe pe privat. Trimite-mi un mail la adresa alinaabarbu@yahoo.com sau lasa-mi un mesaj pe fb Alina Barbu Make-up & beauty. Te pup

    ReplyDelete
  15. Cam dupa cate spalari ti-a iesit de tot din par culoarea?

    ReplyDelete
  16. Pai dupa 8 spalari inca era o culoare mai stearsa, un roz f deschis iar eu am folosit blondul meu. M-am facut peste si a prins. Nu cum trebuia, ce-i drept, dar a prins. Dupa care m-am facut cu rosu:D

    ReplyDelete
  17. mda. nu se mai gasesc in comert

    ReplyDelete
  18. Alinuta, vreau sa te intreb daca exista vopsea pentru par de culoare verde, sau doar cu nuantator se poate de incercat?
    Nu vreau dupa vreo 8 sparari sa se piarda culoarea, vreau permanent.

    ReplyDelete
  19. Din pacate, din cate stiu, doar la salon poti obtine culoarea pe care o doresti permanent, prin amestecul anumitor pigmenti. Pupici

    ReplyDelete
  20. Unde scrie pretul? si daca comand online cat costa transportul?

    ReplyDelete
  21. Iti sta chear foarte bine dar pe parul saten deschis ar merge aceasta culoare chear in aceasta vara asi vrea sa imi fac o schimbare de look. ;) :-*

    ReplyDelete
  22. Nu stiu cat de bine prinde pe par saten. In orice caz, am impresia ca va iesi un roscat, in niciun caz roz:(

    ReplyDelete
  23. Buna ! Am o intrebare , acum mai putin de o luna mi-am decolorat varfurile in blond mediu spre deschis deoarece culoarea mea naturala e un blonde inchis spre saten auriu si chiar vreau sa incerc sa imi fac doar varfurile roz , am o intrebare , daca imi fac numai partea pe care o am decolorata din par roz cu aceasta spuma , voi mai avea parul decolorat asa de bine ? Esti draguta si iti sta super ! :) :*

    ReplyDelete
  24. am o intrebare. daca parul meu e blond si l-as face cu un albastru care se duce tot asa, dupa 6-8 spalari, dupa ce il spal de atatea ori, culoarea se duce absolut de tot sau mai raman nuante slabe de albastru?

    ReplyDelete
  25. Buna, Stii cumva de ce nu mai au culoarea verde?

    ReplyDelete
  26. Aveam parul saten inchis [aveam pentru ca acum nu mai e :))] si m-am facut cu el si a iesit un roscat cu mica tenta de roz,dar era destul de trubat,pun o poza la avatar sa va faceti o idee.

    ReplyDelete
  27. iti sta super!m am facut si eu(peste un blond f deshis) si a iesit f tare..din pacate nu prea mai iese(se duce intensitatea dar ramane parul patat..usor portocaliu/rozaliu)si am decis sa ma mai fac de cateva ori..altfel ar trebui sa pun iar vopsea blonda si e prea curand..ultma oara m am decolorat(!!!)sI am reusit sa mi distrug parul.Din vasta mea experienta vopseaua pt ati d

    ReplyDelete
  28. UPS..am apasat send..
    Ideea era daca cunosti vreun tratament magic pentru parul distrus in urma decolorarii?thanks

    ReplyDelete
  29. parul ramane usor patat mult timp..treb revopsit blond integral(presupun ca esti blonda daca iti prinde aceasta spuma).dar merita!e chiar super

    ReplyDelete
  30. daca esti din bucuresti in piata sudului (big berceni) au toate nuantele :)

    ReplyDelete
  31. Draga mea Iulia, din pacate, culoarea nu se duce de tot. Raman nuante slabe de alstru, asa cum spuneai si tu.

    ReplyDelete
  32. Ti-a iesit foarte dragut. Din pacate, nuanta prinde doar pe par blond/par decolorat. Dar sa stii ca iti sta foarte bine :D

    ReplyDelete
  33. Din pacate, nu exista un astfel de tratament care se refaca parul distrus. Singura optiune in cazul de fata este foarfeca. Daca nu te induri, ai putea incerca tratamentul cu ulei cald. Este foarte benefic pentru par. Poti folosi ulei de masline/argan/migdale etc. Se incalzeste uleiul, se aplica pe lungimea parului si la radacina, apoi se infasoara parul intr-un prosop. Se spala parul dupa 20 minute. Sper sa-ti fie de folos. Te pup cu drag si iti multumesc ca ai trecut pe la mine.

    ReplyDelete
  34. De unde anume din piata sudului se poate cumpara? Si nu lasa urme pe perna? Cat a tinut la tine?

    ReplyDelete
  35. hei, poti sa imi arati cum era blondul tau inainte sa aplici spuma? multumesc:*

    ReplyDelete
  36. Buna, am editat postarea si am pus o poza cu parul meu blond :D!

    ReplyDelete
  37. Nuantele de roz/albastru/verde/galben intens si cateodata chiar si rosu se duc foarte repede, chiar daca sunt tuburile cu 100% pigmenti puri! Cred ca e mult mai benefica varianta Alinei, si ca pret si ca rezultat. Cei de la loreal au la gama hairchock niste culori super tari, dar cam 20 de ml costa cam 80 de lei! Iar albastrul in general pe un blond galbui, riscati sa deveniti verde la par, si nu unul dragut!

    ReplyDelete
  38. cum asi putea sa comand acest tub colorant? tu vinzi ?

    ReplyDelete
  39. Bună, și eu am fost blondă, mai precis ombre și simțeam nevoia unei schimbări după un an dificil, exact cum ai spus și tu :) mi-am făcut parul tot roz, cu același produs. Însă îmi doresc ca parul meu blond să revină la nuanță anterioară nuanțări. Al tău a revenit? Fără a îl mai vopsi sau decolora? Și dacă da, după cât timp? Mulțumesc anticipat și Îți doresc o zi minunată!

    ReplyDelete
  40. Nu numai ca ramane pe perna. Unghiiile mele au devenit mov din bej. Daca vreau sa imi prind parul imi fac mainile mov. Se ia extrem de greu. Incercati L'oreal sau firme de incredere,nu toate panaramele de la coltul strazii.

    ReplyDelete
  41. Daca mi-ar iesi si mie asa roscat fara decolorare cu rozul asta, m-as face! :D

    ReplyDelete
  42. Salut, m- ar interesa acest produs pe culoarea aluna si cum as putea comanda? Q

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!