Review: Gene individuale Cupio

Acum ceva timp am primit din partea celor de la Cupio.ro un set de gene false individuale si un adeziv darkness negru.
In primul rand, in magazinul online Cupio, veti gasi gene individuale scurte, medii, cu si fara nod. Pe langa gene false veti gasi si produse pentru ingrijirea parului, pentru machiaj, chiar si extensii pentru par.



 Genele false individuale de la Cupio Lash sunt gene false de calitate superioara care au un aspect foarte natural. Datorita calitatii lor, odata aplicate la ochi, uiti ca ai gene false. Genele false fara nod scurte de la Cupio Lash sunt foarte usor de aplicat.
De asemenea, genele false Cupio Lash sunt rezistente la apa, iar cu ingrijirea optima si adezivul potrivit, pot fi purtate pana la 6 saptamani.
Fiecare smoc de gene false este alcatuit din cateva fire legate intre ele, foarte usoare.Genele false arata mai lungi aplicate la ochi, decat in cutie.


Pachetul pe care l-am primit este mixt. Contine gene manunchi de diferite dimensiuni. Pe cele lungi le folosesc pentru coltul exterior, pe cele medii in centru, iar pe cele scurte spre interior.






Genele individuale se folosesc atunci cand dorim sa avem niste gene bogate, dar care sa para naturale.
Din punctul meu de vedere, genele individuale precum cele din imagine, se aplica mult mai repede decat cele de tip banda. Nu se simt grele si nu sunt incomode. 
Desi este prima experienta pe care o am cu genul acesta de gene, m-am descurcat cu aplicarea acestora foarte bine si destul de rapid.






CUM SE APLICA GENELE INDIVIDUALE?

Avem nevoie de o penseta, genele false ( evident ) si adezivul.



Pasul 1: Scot cu ajutorul pensetei cate un manunchi
Pasul 2. Aplic putin adeziv la capat, apoi il las cateva secunde pentru a se intari
Pasul 3: Pun smocul chiar intre genele naturale( ATENTIE: nu pe gene, nu deasupra ) si tin 2 secunde cu penseta pentru a fi sigura ca va ramane fixat.
SI GATA !!!!



Eu sunt multumita de calitatea genelor Cupio. Sunt usor de folosit, spun eu, o persoana care a avut pentru prima data contact cu gene individuale.
Pretul unui set de gene individuale este 17 RON si puteti achizitiona de AICI
In postarea de maine vom discuta si despre adezivul Darkness.


Voi ati folosit gene false individuale ? Ce parere aveti despre acestea?! 


5 comments

  1. Arata foarte misto genele, n-am incercat pana acum gene individuale, dar mi se pare ca arata mult mai natural decat cele cu banda :D :*

    ReplyDelete
  2. Da, arata mult mai natural. Pupici

    ReplyDelete
  3. Ce model sunt genele care apar in poza? medii/lungi? Arata f natural

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!