Review: Masca tonica cu minerale de la Marea Moarta Montagne Jeunesse

    Atunci cand lucrezi, esti in sesiune sau pur si simplu esti atat de ocupata incat nu ai timp sa iti prepari masti homemade, sa ai grija de tenul tau asa cum ar trebui, mastile Montagne Jeunesse sunt cea mai buna solutie. Cititi in continuare si va puteti da seama de ce spun acest lucru.
  Dupa cum stiti, am primit din partea celor de la Montagne.Jeunesse.Romania cinci mascute pentru ten. Doua dintre ele a avut ocazia sa le castige o persoana din cele care ma urmaresc aici, cat si pe pagina de facebook.


Masca tonica de fata cu minerale de la Marea Moarta Face Spa
  .
   In primul rand, masca este de fapt un material imbibat in tonic, care se aplica pe ten timp de 5-10 minute. Am inceput prin a-mi spala tenul cu apa calda pentru deschierea porilor, iar apoi am aplicat masca. Imediat, am simtit o racorire datorita mentholului pe care aceasta il contine. Dupa indepartarea acesteia se clateste cu apa rece. Tenul se simte foarte fresh, iar pielea ramane fina, catifelata. Deci as fi stat o zi intreaga cu aceasta masca.Va jur.
 Ca si ingrediente avem: 
-sare de la Marea Moarta
- menthol
-alge marine
 -vitamina E ( previne imbatranirea pielii, imbunatateste textura tenului )
-vitamina A. ( reduce ridurile, controleaza acneea)

Se poate folosi o singura data; as putea spune ca este de unica folosinta. 
Se gaseste in hipermarketuri si supermarketuri precum: Carrefour, Kaufand, Real, Auchan, Cora etc.
Pretul variaza intre 8 si 10 RON. 

   Postarea de maine va cuprinde informatii generale, dar si experienta mea cu plasturii pentru puncte negre de la Montagne Jeunesse.
   Acum, sunt extrem de curioasa daca voi ati incercat vreuna din mastile acestei firme. In cazul in care nu stiti, acestia ne pun la dispozitie o serie de masti cu diferite arome precum: masti pentru par, ten ( pentru exfoliere, tonifiere, hidratare), picioare, chiar si masti pentru barbati. Mai multe detalii gasiti AICI

Daca ati folosit vreo masca Montagne Jeunesse, spuneti-mi experienta voastra cu aceasta. 









5 comments

  1. Tentante măștile lor ! Mama mea folosea cândva.

    ReplyDelete
  2. Am avut placerea sa incerc din mastile lor. Cel mai mult mai placut Strawberry Souffle, e o masca exfolianta, potrivita pentru tenul gras, curata bine pielea, o exfoliaza si o lasa fina. Sa nu mai spun de mirosul divin de spuma de capsuni :) Am mai incercat si masca tonica cu Aloe Vera, ce mi-a revigorat tenul, a fost un rasfat. Si, de asemenea, si plasturii pentru punctele negre, cei cu carbune sunt preferatii mei. In cazul meu, sunt eficienti si e suficient sa aplic o data pe saptamana, pentru a-mi mentine nasul curat :)
    Sunt multumita de produsele lor si, cu siguranta, voi incerca si altele.

    ReplyDelete
  3. M-ai facut tare curioasa cu masca strawberry Souffle. O voi cumpara si eu din Kaufland. Mi-e teama totusi sa nu ajunga putin si pe buze, daca spui ca miroase atat de bine.:)))
    Multumesc mult Cristina pentru mesaj. Am scris opinia ta in postarea cu plasturii pentru puncte negre. Te pup

    ReplyDelete
  4. Chiar sunt tentante. Te pup:*

    ReplyDelete
  5. Cristina GrindeanJuly 5, 2013 at 8:16 PM

    E, intr-adevar, delicioasa la miros :)
    Cu placere!

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!