Shooting: mysterious girl

Am stat o buna bucata de timp sa ma gandesc la numele acestui shooting. De asemenea, am stat sa ma gandesc la modelul  nostru, Felicia Lia, la aspectul ei, la trasaturi si gesturi..am analizat pozele, iar in concluzie singurul cuvant care imi vine in minte este...mister.
Am lucrat la ora de varf, temperaturile erau extrem de ridicate, insa a meritat, zic eu. Sa va arat cateva fotografii din timpul shootingului, iar in final, rezultatul.





Iar acum, rezultatul :








Sunt tare curioasa sa "aud" parerea voastra ! Multumesc anticipat.





8 comments

  1. imi place foarte mult cum ai machiat-o, insa nu imi plac toate pozele...nu imi place care este pozitia corpului,acum sper sa nu supar cu parerea mea

    ReplyDelete
  2. Nu superi nici pe departe. Multumesc mult pentru parere Anca. Pentru mine conteaza enorm. Pupici

    ReplyDelete
  3. Ma gandeam ca o sa te superi..nu toata lumea accepta si parerile negative.... dar ma bucur ca nu te-ai suparat, si sa stiu ca o sa pot fi in continuare sincera.

    ReplyDelete
  4. Imi place mult machiajul pe care i l-ai facut. Si fata e chiar draguta, cred ca nu se simtea totusi foarte confortabil in fata aparatului. Oricum, pozele au iesit foarte bine si se potrivesc cu titlul postarii ^.^

    ReplyDelete
  5. Imi place foarte mult.
    Intr-adevar misterioasa. :)
    Pupici

    ReplyDelete
  6. Niciodata nu ma voi supara atata timp cat criticile sunt constructive. Din contra, eu iti multumesc din suflet pentru sinceritate. Conteaza foarte mult sa ai alaturi persoane care iti spun parerea lor sincera, pentru a stii ce sa indrepti, de ce sa tii cont pe viitor. Eu apreciez mult astfell de oameni. Atata timp cat o parere nu e spusa cu rautate, ci din contra cu toata sinceritatea, e super ok. Te pup si iti multumesc ca ma urmaresti:* !

    ReplyDelete
  7. Tipa e obisnuita cu aparatul. Eu am ales sa lucrez cu ea deoarece am vazut pe pagina ei de facebook diverse poze profi. Si asa e ea si fara a fi in fata aparatului. Te pup Andreea.:*

    ReplyDelete
  8. Saru'mana Dee:*

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!