Guest post/ Review: Adeziv pentru gene false DUO eyelash waterproof

Asa cum v-am promis, astazi avem un prim guest post. Astfel, Alexandra de la Cosmetiquette.ro ne povesteste despre adezivul pentru gene false DUO. Sa "o ascultam" pe Alexandra:


Prietena mea cea mai buna m-a rugat de curand sa ii arat cum se aplice o pereche de gene false, pe care urma sa le poarte in vacanta. Desi genele erau grozave, veneau impreuna un adeziv generic, simplu, care nu ar fi facut fata unui festival de muzica in plin soare unde ea planuia sa danseze ore bune.  
Asa ca i-am aratat adezivul DUO Eyelash, unul din cei mai populari si de incredere adezivi pentru gene false oriunde in lume, care pe deasupra este si waterproof (rezistent la apa).




Desi este folosit in saloane si face parte din kitul multor makeup artisti profesionisti din industrie, recomand acest adeziv oricarui incepator care vrea sa invete in cele mai bune conditii cum se pun genele false in siguranta, fara riscuri si delicat cu ochii.
Am observat ca multe incepatoare renunta la ideea de gene false dupa primele tentative fara succes. Cel mai adesea nu genele sunt de vina pentru rezultate slabe, ci adezivul, asa ca merita sa investiti intr-un produs de calitate cum este DUO Eyelash.
Formula
Formula este evident testata dermatologic, delicata, sigura cu ochii si rezistenta la transpiratie/lacrimi. Produsul nu se simte la purtare si nu ingreuneaza sau usuca pleaoapa, cum este in cazul altor adezivi la fel de rezistenti.
Am distrus multe perechi de gene la demachiere din cauza adezivilor, insa formula adezivului DUO Eyelash se inlatura usor, pe baza unui demachiant cu o formula cremoasa sau a unui ulei (de exemplu, de migdale)  in care acesta se dizolva in aproximativ 20 de secunde. Cand am ramas fara ulei de migdale, am reusit sa inlatur adezivul chiar si cu o lotiune micelara.
Un avantaj la demachiere este faptul ca adezivul nu afecteaza genele false, care se pot refolosi de mai multe ori.
DUO eyelash nu provoaca senzatia de iritatie la ochi sau mancarime deoarece este formulat fara parabeni, sulfati, culori sintetice, petrochimicale, GMO, phthalati sau triclosan, care pot fi factori iritanti. Contine totusi latex, intalnit in multi adezivi pentru gene false, de aceea cei care sunt alergici la acest ingredient ar trebui sa se orienteze catre alt produs.
Unul din dezavantajele formulei este ca nu se usuca foarte repede, durand aproximativ 45 secunde pana devine lipicios/gumos, gata de aplicare. O data ce este aplicat insa, rezista peste 10 ore, fara a se dezlipi la capetele genelor. Pentru un plus de siguranta, puteti pune presiune 10-20 secunde in plus pe capete (interiorul si exteriorul ochiului).
Aplicare
Adezivul se poate aplica pe pleoape pregatite imprealabil cu fond de ten sau primer, insa si pe pleoape deja machiate. Recomand aplicarea unui eyeliner inainte si dupa ce genele false sunt puse pentru a fi siguri ca nu exista spatii goale intre ele si genele naturale.


DUO eyelash este un adeziv foarte bun pentru genele false de tip banda, insa l-am folosit foarte des pentru gene false tip smoc/individuale. Daca cele tip banda trebuie scoase la sfarsitul zilei, cele smoc au rezistat aproape o saptamana cu acest adeziv. Eu am aplicat smocurile individuale exact dupa metoda de utilizare descrisa de Alina aici: Mod de utilizare pentru genele false individuale
Textura
Cand este scos din tub, DUO eyelash are o formula lichida, gri. Cand se usuca devine negru si gumos/lipicios. Mirosul adezivului este unul distinct, insa nu deranjeaza, si dispare cand lichidul devine gumos, gata de aplicare.


Final
Ambalajul are 7g de produs, dar cu care se pot realiza aproape 70 de aplicari.
Il puteti gasi la magazinele M.A.C. sau Sephora, iar la un pret mai mic se poate gasi si online.
Culori disponibile sunt transparent (clear-white) si negru (dark-tone). Am folosit ambele variante, puterea de rezistenta fiind aceeasi, insa tind mereu catre cel dark-tone pentru ca se usuca intr-un negru mat, care imi place mai mult decat cel clear-white care are un luciu la uscare.

Dupa cum vedeti, nu este perfect, insa este printre cei mai buni si de incredere adezivi de pe piata! Voi ce parere aveti, l-ati incercat?


Online gasiti acest produs pe genefalse.ro sau pe genutze.roMultumim Alexandrei de la Cosmetiquette.ro pentru review-ul detaliat. Asteptam sa ne spuneti parerea voastra despre acest adeziv. 



1 comment

  1. Nu l-am incercat pe motiv ca nu am purtat niciodata gene false.Deocamdata sunt multumita de ale mele.

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!