Choies Outfits & reviews

In urma cu ceva timp mi-am ales de pe Choies.com cateva obiecte vestimentare. 
Iata care sunt acestea:




Sapca fullcap sau hip-hop cum am spune multi dintre noi, este preferata mea. Este exact asa cum am vazut-o pe site. Sunt foarte fericita cand produsul este in realitate la fel ca si in imaginea de prezentare de pe site. De fapt, asa ar fi normal sa se intample, insa este posibil de cele mai multe ori sa nu corespunda, materialul sa fie altfel, culoarea mai inchisa/deschisa.
Mie nu mi s-a intamplat asta pana acum. I'm a lucky girl!!
Este comfortabila, foarte chic si se poate regla.
Se gaseste aici la pretul $11.99.
Este disponibila in mai multe culori: alb, rosu si roz.



Fusta asimetrica a devenit preferata mea. O tinuta in care am purtat una de tipul acesta, dar sport o puteti gasi aici.
Aceasta este o imitatie de piele din poliuretan si este in realitate la fel in ca fotografia de pe site. Eu am ales marimea S, dar este disponibila in mai multe marimi: S, M, L.
Se gaseste aici la pretul de $23.99.




In ceea ce priveste maioul, ma asteptam sa fie putin mai lung, dar nu a fost o dezamagire. Ba chiar a fost vina mea pentru ca nu m-am uitat cu atentie la detaliile produsului. Pe site scrie clar toate informatiile. Cu toate acestea, imi place la nebunie. Este perfect pentru vara. Cu siguranta se va afla in garderoba pe care o voi pregati pentru vacanta la mare.
Mai multe decat atat, acum are reducere de 76%. Se gaseste aici
Pret vechi - $ 41.08 Pret nou: $ 9.99




Eu recomand cu mare drag magazinul online CHoies.com. Avantajele acestuia?
  • Transportul este gratuit oriunde in lume
  • Ai reducere de 15% la prima comanda
Plata se face prin paypal. In ceea ce ma priveste, am primit 2 comenzi si au ajuns in 2 saptamani la posta vamala. Sunt foarte seriosi, iar eu apreciez mult acest lucru.










2 comments

  1. foarte dragute hainutele. sa le folosesti cu placere. :)
    pupici!

    ReplyDelete
  2. Superbe toate..esti foarte frumoasa♡

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!