Concurs: Castiga un logo by Andrew Michael Design

Daca ma urmariti pe pagina de facebook, cu siguranta ati vazut noul meu logo. Probabil ati observat ca am inlocuit si header-ul blogului. Toate aceste schimbari se datoreaza unui tip foarte talentat, si anume Andrei Mihai Design.


Pentru ca am primit multe mesaje in privat cu privire la logo, am decis sa fac aceasta postare.
Andrei este un tip foarte bun in ceea ce face. Mai mult, preturile sunt extrem de bune. Astfel, pentru un logo asa cum va doriti puteti plati doar 60 ron. 

In plus, am hotarat impreuna sa dam drumul unui concurs. Astfel, una dintre voi va avea ocazia sa castige un logo personalizat.



Conditii de participare:

1. Sa ma urmaresti prin GFC
2. Like celor 2 pagini de facebook
3. Share/ Distribuie Link-ul postarii pe facebook
4. Lasa comentariu la postare cu numele cu care ma urmaresti prin GFC/ numele cu care ati dat like pe facebook si link-ul care doveste faptul ca ati distribuit postarea pe facebook

Durata concursului 04.07 - 12.07

Castigatoarea va fi aleasa cu random.org!

Bafta tuturor!!


UPDATE:

 Castigatoarea este:


Felicitari Alexandra! Astept sa ma contactezi pe pagina de facebook pentru a discuta mai multe lucruri.









1 comment

  1. Eu vreau, ti-am zis doar ca de mult vreau logo si sa schimb si pe blog asa ca im in :)).

    GFC: Maya MakeUp
    Fb: Maria Dumitrescu
    Share: https://www.facebook.com/mariaa.dumitrescu/posts/796865743681421

    Pups :*

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!