Curs DallesGo #1: Machiaj de mireasa

Asa cum v-am spus aici, am inceput cursul de machiaj la Dalles Go. Trainer-ul nostru este Nick Barna, make-up artist ce s-a format la Centrul de Pregătire şi Instruire Chanel.
Astfel, joia trecuta am inceput modulul extins de incepatori, iar prima tema a fost machiajul de mireasa.




L-am cunoscut pe Nick si mi-a placut tare mult. Este o fire calda, cu o voce blanda, de o calmitate rar intalnita, iar simtul umorului nu lipseste nici el.
MAC Cosmetics este partenerul Dalles Go, iar pentru mine acest lucru este un plus. Imi place mult ca pot descoperi astfel majoritatea produselor MAC si ca pot lucra cu ele.
Ce-i drept, la primul curs mi-a fost putin mai greu pentru ca nu cunosteam produsele ca si celelalte fete care au facut modulul de incepatori, insa m-am obisnuit repede.





Nick ne-a vorbit despre machiajul de mireasa. Atunci cand vorbim despre un astfel de machiaj, vorbim despre luminozitate, transparenta. Tenul trebuie sa fie perfect, fara imperfectiuni. Ideea este sa punem in evidenta trasaturile frumoase ale miresei si sa incercam sa ascundem defectele.
De asemenea, un alt aspect foarte important este rezistenta machiajului. Un lucru important pe care l-am invatat de la Nick este sa nu folosim crema cu SPF mare inainte de aplicarea machiajului, deoarece rezistenta acestuia scade. 
Machiajul ochilor nu trebuie sa fie unul colorat. Ideal ar fi sa folosesti nuante care sa contureze ochii, sa ii scoata frumos in evidenta. Atunci cand vezi mireasa ar trebui sa spui "Wow, ce frumoasa esti!', ci nu "Wow, ce machiaj frumos ai". Desigur, gusturile nu se discuta. Clientul nostru, stapanul nostru!

De asemenea, niciodata nu se penseaza sprancenele si nu se epileaza mustata cu o zi sau doua inainte de marele eveniment.


Acum sa va arat machiajul realizat de mine. Sper din suflet sa va placa. Lui Nick i-a placut, iar eu am plecat tare bucuroasa de la curs.







Ce parere aveti? Joi vom face machiajul arabic. Astept cu nerabdare
Pana atunci astept feedback-ul vostru! Nu uitati sa ma urmariti pe pagina de facebook.



16 comments

  1. Cum sa nu-i placa un machiaj asa frumos???? Cel putin din punctul meu de vedere e genial, iar modelului tai ii sta foarte bine! <3
    Cat despre machiajul arabic pot sa spun ca abia astept sa il vad. <3

    ReplyDelete
  2. super super faain :D :*

    ReplyDelete
  3. Multumesc mult, Mere Verzi! Si eu astept cu nerabdare sa realizez urmatorul machiaj:D

    ReplyDelete
  4. Dap, imi place!

    ReplyDelete
  5. Ce frumos! Mi-ar fi placut si mie la cursuri...

    ReplyDelete
  6. Super, imi place mult

    ReplyDelete
  7. Pai si? Tot ceea ce conteaza este sa vrei :*

    ReplyDelete
  8. Se mai fac inscrieri? Cat costa cursurile?

    ReplyDelete
  9. Ce frumos e machiajul, imi place foarte mult. Succes mai departe la cursuri si de abia astept sa vad urmatoarele machiaje :)

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!