Event:BEAUTY SWAP BY BEAUTY BAROMETER

Primul eveniment al anului 2015 care a adus aproximativ 40 de bloggerite de beauty in acelasi loc este organizat de Ani si poarta numele de Beauty Swap By Beauty Barometer.


Majoritatea dintre noi avem produse pe care pur si simplu nu le folosim. De multe ori mi se intampla sa intru intr-un magazin si cuprinsa de nebunia reducerilor, cumpar produse de care nu am neaparat nevoie. 
Ani a avut o idee geniala si a organizat un eveniment unde noi am facut schimb de produse. Am scapat de cele pe care nu le foloseam si am facut loc unor noi produse.




A fost un eveniment organizat ca la carte, astfel au fost prezente urmatoarele: 
  • Adina Halaş - o gasiti pe youtube; aceasta realizeazhomemade videos cu tips& tricks de beauty si wellness, retete de cosmetice homemade.. Pana acum nu o urmaream, insa acum ii vizionez fiecare clip fiindca  am cu adevarat ce invata. 
  • Pavlina Marinova, CEO Pick'N'Dazzle - ne-a vorbit despre minunatele cutii care au facut ravagii pe piata romaneasca. 
  • Mihaela a reprezentat VECTEM ( marca de dermatocosmetice din Spania) - ne-a vorbit despre linia lor de cosmetice.
  • Gina de la academia Startline ne-a incurajat sa continuam ceea ce facem, pentru ca beauty bloggingul este ceva cu adevarat frumos, maret.




Dana a asigurat beauty corner-ul (de fiecare data cand o intalnesc, ea este cu zambetul pe buze. Atat de draga imi este!!!!), iar fotografiile au fost realizate de Iulian Sima.

La plecare am primit o multime de cadouri din partea sponsorilor. Pe aceasta cale vreau sa multumesc:  Cosmetic Plant, Farmec, Oriflame, Max Factor, Vectem, Pick N Dazzle, Flormar si Magnifique Skin.



  
Mai jos puteti vedea produsele cu care m-am intors acasa.


Per total, m-am simtit extrem de bine si vreau sa o felicit din suflet pe Ana-Maria. Stiu ca organizarea unui eveniment  necesita foarte multa implicare, rabdare, timp si nu oricine ar fi capabil sa faca asta ca la carte.









1 comment

  1. Rade ciob de oala sparta. Si tu esti vesela si zambitoare ori de cate ori te vad eu, deci reciproca este valabila.
    Te pup draga mea <3

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!