Makeup artist GR @ Mega Mall

Anul trecut am machiat alaturi de Gia, pentru Golden Rose, la targul Cosmetics Beauty Hair. Am descoperit o echipa frumoasa, plina de viata si dornica de munca asa ca m-am integrat imediat. In 2 zile (8h/zi) eu am reusit sa fac aproximativ 40 femei fericite, pentru ca am machiat incontinuu. A fost o experienta minunata!
Luna trecuta am avut din nou o colaborare cu acestia, asa ca pentru doua zile am fost la insula din Mega Mall Pantelimon.




Am ramas surprinsa fiindca am primit multe mesaje de la voi!Am fost intrebata divese lucruri precum" Ne putem face programare online?". Oh, si sa nu mai spun ca de atunci  sunt asociata cu Golden Rose si toata lumea crede ca lucrez in Mega Mall, motiv pentru care saptamanal mi se pune intrebarea "Cand te gasesc in mall?". Dragilor, ma bucura enorm astfel de mesaje pentru ca realizez ca munca mea nu este in zadar.

Ca idee, raspunsul il aveti mai sus. Am colaborat de doua ori cu Golden Rose ROmania. Probabil vor mai exista astfel de colaborari si pe viitor, iar atunci cu siguranta va voi informa imediat.


Mie imi plac colaborarile de genul asta pentru ca pot testa alaturi de cititoarele mele produsele, ne putem da cu parerea, putem vedea ce produse ni se potrivesc si care isi merita banii.
De asemenea, intalnesc oameni noi, machiez femei care nu se pricep la asta, iar atunci cand se privesc in oglinda, zambesc si imi multumesc!
Asa s-a intamplat si la ultima intalnire, iar eu am fost extrem de fericita pentru ca pe mine job-ul acesta ma implineste sufleteste.


Va las cu o parte din machiajele realizate in prima zi. Restul fotografiilor le voi posta pe pagina mea de facebook pentru ca inca nu le-am primit pe toate. Sper sa va placa :)





Loredana de la Lory's Blog, o fata tare draga mie m-a vizitat asa ca am realizat pentru ea un machiaj de zi, dragalas.. Aceasta a scris si o postare pe care o gasiti aici






Si bineinteles, cu draga de Georgia, pentru ca intre noi exista o conexiune ce poarta numele de selfie. 




Per total, a fost o experienta minunata pe care as repeta-o. Si, daca tot vorbim de Golden Rose, va reamintesc ca am incercat multe rujuri de-a lungul timpului, atat foarte scumpe cat si la un pret rezonabil.Ei bine, preferatele mele raman rujurile mate de la GR. In curand voi realiza o postare si va voi prezenta toate cele 15 rujuri pe care le detin. Sunt minunate, iar raportul calitate-pret este extrem de bun.




Voi le-ati incercat? 


7 comments

  1. Foarte frumoase toate machiajele realizate,sper sa am ocazia sa ma machiezi si pe mine intr-o zi :) Pupici

    ReplyDelete
  2. Yuhuuu! Poze profi! Suuuper! Ma bucur tare mult ca te cunosc, chiar si asa...ocazional ne intalnim pentru un machiaj...suficient cat sa imi dau seama ca esti o fata super talentata...ce sa mai zic..am spus totul in articolul meu pentru tine!
    te pup cu drag si bafta in continuare!

    ReplyDelete
  3. Te imbratisez cu drag si d'abia astept urmatoarea ocazie pentru un nou selfie impreuna! ; ) Kisses, G

    ReplyDelete
  4. Iti multumesc mult. M-am emotionat tare cand am citit articolul tau. Te pup cu drag!

    ReplyDelete

Comentariul tau inseamna enorm pentru mine.Te astept si data viitoare. Multumesc!